Dostałeś z pracy kartę Multisport, ale z niej nie korzystasz? A może wykorzystujesz ją tylko do chodzenia na siłownię? Sprawdź jakie niecodzienne sporty możesz uprawiać za darmo dzięki karcie Multisport.

Postanowiłeś, że w tym roku będziesz się więcej ruszał? Najłatwiej będzie Ci zrealizować swoje postanowienie jeśli wybierzesz sport, który naprawdę Ci się spodoba. Jeśli masz kartę Multisport, to wybór niecodziennienych aktywności jest naprawdę szeroki. Od jazdy na wrotkach, przez kravmagę po ćwiczenie szpagatu na hamaku. Zobacz jakie 15 najciekawszych sportów wybrałam specjalnie dla Ciebie.

1. Animal Flow – zwierzęcy fitness


@francheskafit

Animal Flow to system ćwiczeń inspirowany ruchami zwierząt. W systemie ćwiczeń odnajdziesz elementy kalisteniki, akrobatyki, Capoeiry i jogi. Dzięki ćwiczeniom uelastycznisz swoje ciało, a dodatkowo zadbasz o zdrowy kręgosłup. Zajęcia Animal Flow odbywają się Akademii Sportów Tygrys i Żuraw.

2. Kravmaga – techniki samoobrony

W ramach karty Multisport możesz też wybrać się na zajęcia ze sztuk walki. Jedną z propozycji jest kravmaga, czyli izraelska taktyka samoobrony, bazująca na naturalnych odruchach człowieka. Jeśli chcesz spróbować swoich sił w tym sporcie, możesz wybrać się do Kravtrening.

3. Lunch Joga – joga w środku dnia

Pracujesz w centrum Warszawy i możesz wyjść z pracy na godzinny lunch? Jeśli jesteś szybki, to dzięki Lunch Jodze zdążysz jeszcze poćwiczyć. We wtorki i czwartki skorzystasz w Omśrodku Hatha Jogi z zajęć, które odbywają się w godzinach między 13 a 14. Lokal znajdziesz przy
ul. Świętokrzyskiej 31/33a.

4. Pole Dance – akrobatyka na rurze

Marzą Ci się powietrzne akrobacje i wysportowane ciało? Skorzystaj z zajęć Pole Dance, na których spróbujesz swoich sił w tańcu i akrobatyce na rurze. Na pole dance możesz się wybrać na przykład do Pole Dance Project przy ulicy Zgody.

5. City Pump – fitness ze sztangami

Chciałbyś ćwiczyć ze sztangami, ale nie wiesz jak się do tego zabrać? Wybierz się na City Pump, które jest połączeniem fitnessu, zajęć ze stepem oraz podnoszeniem ciężarów. Zajęcia znajdziesz na przykład w CityFit na Rondzie ONZ.

6. Balet – zajęcia dla dorosłych

Od dzieciństwa marzą Ci się zajęcia baletowe, ale mówisz sobie, że już na to za późno? W Warszawie znajdziesz wiele miejsc, które oferują zajęcia baletowe nie tylko dla dzieci, ale także dla początkujących dorosłych. Jednym z takich miejsc jest Dobrze Mi Tu na ul. Brackiej.

7. Aerial Yoga – yoga na hamaku

Szukasz zajęć sportowych, któe sprawią Ci prawdziwą przyjemność? Przetestuj Aerial Yogę, na której spróbujesz swoich sił w ćwiczeniu jogi na podwieszanych hamakach. Dzięki takiej formie zajęć nie tylko się zrelaksujesz, ale także przy okazji solidnie rozciągniesz. Zajęcia z Aerial Yogi znajdziesz na przykład w Oh Lala na ulicy Pankiewicza.

8. Luksusowy Aquafit – fitness w wodzie

Fitness w wodzie kojarzy Ci się jedynie z grupami starszych pań na basenie? Pozwól sobie na odrobinkę luksusu i odwiedź elegancką siłownię Holmes Place w Marriocie. Sprawdzisz tam na własnej skórze, za co seniorki tak kochają aquaerobik!
h

9. Bouldering – wspinaczka bez zabezpieczeń

W dzieciństwie uwielbiałeś wspinać się na drzewa i przechodzić przez płoty? Jeśli tak, to wspinaczka na ściance boulderingowej może Ci się spodobać! Bouldering to wspinaczka po kilkumetrowych ściankach bez użycia asekuracji liną. Maksymalna wysokość do jakiej możesz się wspiąć to ok. 4,5 metra. Podoba Ci się takie wspinaczkowe wyzwanie? Ściankę do boulderingu znajdziesz na przykład przy w warszawskim Cruxie.

10. Aerial Szpagaty – rozciągnij się do szpagatu

Próbujesz się rozciągnąć do szpagatu, ale wciąż wiele Ci brakuje? Przyjdź na Aerial Szpagaty, na których spróbujesz ćwiczeń rozciągających z wykorzystaniem hamaka. Zajęcia zwiększają zakres ruchu do szpagatu i pozwalają wykonać wymarzoną figurę akrobatyczną. Zajęcia znajdziesz między innymi w studiu Fitology.

11. Spinning – fitness na rowerach

Lubisz jazdę na rowerze, ale możesz na nim jeździć tylko w ciepłe miesiące? Nieprawda! Spinning to intensywne zajęcia rowerowe, na których wyrobisz sobie świetną kondycję, jeżdżąc na rowerze stacjonarnym. Nauczysz się na nich także prawidłowego ustawiania siodełka, odpowiedniej zmiany przerzutek w stosunku do nachylenia terenu i techniki jazdy wytrzymałościowej. Zajęcia rowerowe znajdziesz między innymi w siłowni Zdrofit na Dworcu Gdańskim.

12. Wrotkarnia – jazda na wrotkach

W ramach karty Multisport możesz się także wybrać do Wrotkarni Roller Disco. Pojeździsz tam na wrotkach, weźmiesz udział w dyskotece a także spróbujesz swoich sił w koszykówce na wrotkach. Brzmi intrygująco? Wrotkarnię znajdziesz na ul. Połczyńskiej 115.

13. Aeroboxing – box w formie fitnessu

@dia_dance_fit

Chcesz spróbować swoich sił w boksie, ale niekoniecznie ucierpieć w trakcie walki? Weź udział w aeroboxingu! Trening łączy w sobie fitness z elementami boxu, a na każdych zajęciach możesz spalić do 800 kcal. Zajęcia znajdziesz między innymi w Impuls Training Center.

14. Squash – ekspresowy tenis

W amerykańskich filmach ciągle ktoś umawia się ze sobą na squash. Czym właściwie jest ten sport? Squash to ekspresowa wersja tenisa, w której przeciwnicy stoją po tej samej stronie kortu i podają sobie piłkę odbijając ją od ściany. Jeśli chcesz przetestować ten sport w ramach karty Multisport, zrobisz to na przykład w Aerosquash.

15. Curling – zimowy sport na lodowisku

W ramach pakietu Multisport możesz też korzystać z zimowych atrakcji na lodowiskach – między innymi właśnie z curlingu. Jeśli do tej pory ten sport kojarzył Ci się jedynie z nudnym zamiataniem lodu, koniecznie zabierz swoich przyjaciół i przekonaj się ile frajdy może Ci sprawić ten szkocki sport. Swoich sił w curlingu spróbujesz na Zimowym Narodowym.

Jeśli w każdym tygodniu pójdziesz przetestować jeden ze sportów zawartych na liście, będziesz ćwiczył regularnie przez 15 tygodni – czyli prawie 4 miesiące!

To co, zaczynasz?

Ściskam,

Aneta Chmielińska